Contact

Heb je vragen, tips, opmerkingen, wil je samenwerken of gewoon een keer kennismaken?
Let us know!

Stuur ons een bericht:

Contacts:

Thrive Co-working
Heuvel 37, Tilburg
(eerste verdieping van het Mercure Hotel Tilburg Centrum)
+31 6 25019821 (Sanne)
sanne@thrive-together.nl

Meld je aan voor nieuws!

Thrive is kersvers, nog volop in ontwikkeling met super toffe plannen en ideeën! Wil jij op de hoogte blijven van deze ontwikkelingen? Meld jezelf dan hieronder aan voor ‘de lijst’! Dan beloof ik je te mailen als ik nieuws heb wat interessant voor je kan zijn! 
* indicates required

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een bericht en we geven je z.s.m. antwoord. 

Is Thrive alleen voor creatieve ondernemers?

Nee hoor, iedereen is welkom. We hebben een niche bepaald om een groep gelijkgestemden te creëren. Ben jij in loondienst maar werk je remote, ben je student, of ondernemer in een andere branche… No worries! Kom gewoon eens kennismaken!

Kan ik ook gewoon een dagje komen?

Ja en nee 😉 Je mag een proefdag inplannen bij Thrive om te ervaren of het iets voor jou is om lid te worden. Daarna kies je voor een abonnement met een vaste maandprijs. Dit doen we omdat we een community willen creeren waarin we elkaar versterken. Dat ontstaat alleen als je elkaar écht leert kennen.

Mag ik bellen in de Flexwerkruimte?

Ja, dat mag. Maar beperkt. Een keer een telefoontje is geen probleem. Moet je veelvuldig bellen of hebben je een Skype-overleg terwijl het kantoor vol zit? Kies dan even een andere plek binnen het pand uit. Er zijn vergaderzalen, een koffiecorner en een zitje op de gang. 

Kan ik ook printen bij Thrive?

We maken met Thrive gebruik van de printers van Mercure Hotel Tilburg. We supporten echter het papierloos werken en printen dus alleen hetgeen dat écht nodig is. Wil je een ‘boekwerk’ printen, dan vragen we je gebruik te maken van een copyshop. 

Kan ik mijn abonnement stopzetten als ik op reis ben?

Op dit moment kan dat sowieso onbeperkt. Tot 1 januari 2019 werken we op basis van een trial en hebben we slechts 2 weken opzegtermijn en vaste tarieven. Mocht dat veranderen, zul je dat hier later terug lezen. 

Kan ik mijn klanten ontvangen bij Thrive?

Een van de grootste voordelen van onze A-locatie is dat er super veel ruimte is om je klant te ontvangen. We maken gebruik van de receptie van het Mercure Hotel waar je je klant kunt laten ontvangen, in Grand Cafe Puur kun je een overleg met ze houden of bij Taste een heerlijk etentje plannen. Daarnaast kun je bij beschikbaarheid gratis gebruik maken van vergaderruimtes.